Heartstrings Part 1

Author: Lee Myung Sook (Penulis cerita Asli Heartstrings)

Penyusun ulang: yunilolipop

Genre: comedy, drama, fluff, romance

Rating: ???

Main Cast: Jung Yonghwa CN BLUE

Choi Sooyoung SNSD

Victoria F(X)

Changmin TVXQ

Other Cast: Find it by yourself

Disclaimer: Annyeonghaseyo aku Author baru di SFI. Jadi mohon bimbingannya yah? Oh ya kalo ada yang nganggep ni ff sama kayak drama korea itu emang bener. Ini ff adalah versi dari drama korea dengan judul yang sama dan di peranin sama YONGSHIN (Yonghwa-Shinhye) dan karena aku kurang suka Yonghwa sama Shin Hye jadi aku ubah aja dengan cast yeojanya Sooyoung jadi jangan bash author ya?

http://yunilolipop352.wordpress.com/2014/03/07/heartstrings-part-1/

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s